Mobiloperatör från Linköping

Kontakta oss

Befintlig kund

 
 
 
 
 

Självklart så får du ångra ditt avtal inom 14 dagar. Klicka på knappen nedan för att ladda ner din ångerblankett.

Har du bråttom?

Kontakta oss direkt på:

Vi finns på messenger,

tryck på den flytande knappen till höger.

Har du några frågor?

Vanliga frågor och svar om våra abonnemang

1.

Varför är min första faktura högre som ny kund?


Det beror på att din första faktura kan inkludera startavgifter som anges i ditt avtal. Detta beror på när du börjar använda tjänsten under månaden.


Exempel:

  1. Du tecknar ett avtal den 17 maj 2022.

  2. Din tjänst är aktiv från den 17 maj 2022 till och med den 31 juni 2022, och det kan finnas en inträdesavgift på 299 kronor inklusive moms (299 kronor exklusive moms för företag), om det inte har överenskommits något annat.

2.

Hur fungerar WiFi-samtal?


WiFi-samtal, eller Voice over WiFi, låter dig ringa samtal via WiFi-nätverk istället för mobilnätet. Det fungerar på samma sätt som VoLTE-samtal, men använder ditt hemnätverk.

Din mobiltelefon måste naturligtvis vara kompatibel med den här tjänsten för att använda den.

3.

Vilket nät använder vi?


Vi använder Tele2s prisbelönta nät, som blev utsedd till Sveriges bästa nät 2019 i en mätning av företaget Umlaut.

4.

Vad är VoLTE-samtal?


Våra abonnemang som har tjänsten VoLTE samtal (Voice over LTE) tillåter dig att nyttja dina röstsamtal på 4G-nätet istället för 2G och 3G. Du får bättre samtalskvalité och bättre täckningsförhållanden.


Du behöver en mobiltelefon som stödjer denna tjänst, och det hjälper vi dig också med.

5.

Din feedback, vår utveckling


För att vi ska kunna göra våra kunder så tillfredställda som möjligt så är din feedback grunden till vår gemensamma utveckling.


Tycker du att det fattas något, som ni önskar att vi hade?

Kontakta vår support@hektormobil.se och ange ditt önskemål.


Mvh

Hektor mobil